FANDOM

Opis
NPC
Spoiler

"Witaj w MTT Resort - największym apartamentowcu w Hotland zamienionym w hotel!"
- Diamentowa Recepcjonistka

MTT Resort - hotel i centrum rozrywki prowadzony przez Mettatona. Znajduje się tam restauracja i MTT-Brand Burger Emporium, gdzie pracuje Burgerpants. Można się stamtąd dostać bezpośrednio do Rdzenia Podziemia. Bratty i Catty mają swój sklep w prawej alejce od budynku.

Główna Fabuła

Jeśli protagonista nie zabił Papyrusa, Sans zaprosi go na kolację w restauracji Resortu i opowie, jak kontaktował się z Toriel przez drzwi oddzielające Ruiny od reszty Podziemia. Mówi, że często przychodził w te miejsce i długo opowiadali sobie nawzajem suchary. Pewnego razu, Toriel poprosiła go aby przysiągł, że będzie chronił każdego człowieka, który wpadnie do Podziemia. Sans zgodził się.

W Epilogu Prawdziwej Pacyfistycznej Ścieżki, Resort jest przygotowywany do zamknięcia, ponieważ wszyscy przenoszą się na Powierzchnię.

W prawym skrzydle hotelu znajdują się 4 pokoje, które oczekują na room service.

  • Drzwi 1: Sea Tea - Nagroda: 99G
  • Drzwi 2: Zamknięte. Protagonista może przenocować w tym pokoju za 200G. Ma to podobny efekt jak z noclegiem w Snowdin Inn, tylko, że pieniądze nie są zwracane.
  • Drzwi 3: Cinnamon Bunny - Nagroda: 99G
  • Drzwi 4:

Jeżeli protagonista nie dostarczył wymaganych obiektów do pokoi 1 lub 3 i dopiero w epilogu podejdzie do drzwi, będzie mógł usłyszeć "Serwis pokojowy nigdy się nie pojawił (Ech...)".

MTT-Brand Burger Emporium

Wewnątrz resortu znajduje się MTT-Brand Burger Emporium, gdzie można znaleźć Burgerpantsa. Można u niego kupić przedmioty użytkowe, które podnoszą ratings podczas walki z Mettatonem.

Przedmiot Opis Efekt Cena
Starfait Bardzo popularne jedzenie. Leczy 14HP

+300 rating points

60G
Glamburger Bardzo popularne jedzenie. 27 HP

+500 rating points

120G
Legendary Hero Kanapka Bohatera. Podnosi ATAK podczas walki. 40 HP

+300 rating points

300G
Steak in the Shape of Mettaton's Face Nie pytaj. Proszę. 60 HP

+700 rating points

500G

Ciekawostki

  • W czarnym polu, na prawo od korytarza, znajduje się reklama Klubu Artystycznego.
  • Fontanna w z rzeźbą Mettatona w lobby ma normalne oczy zamiast "ekranu".
  • MTT - Brand Burger Emporium, sklep Gersona, sklep w Snowdin (tylko, jeżeli protagonista nie wyzerował licznika potworów przed dojściem do Snowdin Town) oraz Tem Shop to jedyne otwarte sklepy na Ludobójczej Ścieżce.

Galeria