Набридлива Собака (англ. The Annoying Dog) - маленька біла усміхнена собака, котра представляє самого творця гри, Toby Fox.

Набридлива Собака періодично буде з'являтися під час гри, найчастіше біля Папайруса. Часто вона комічно відображає плани гравця.

TorielSpoiler.png

  • Дитя! Бережись, Ти не повинен дивитися це до того як пройшов гру. Цей текст сповнений СПОЙЛЕРІВ.
  • Давай почнемо дружню бесіду і підемо звідси?

Альтернативні або пошкоджені файли збереження[ред. | ред. код]

Вона спить

Спроба змінити змінні файлів збереження і .ini файлах може викликати дивну поведінку гри, або пошкодити файли збереження з-за багів. Набридлива Собака буде з'являтися замість звичайного екрану завантаження, якщо гра більше не може коректно завантажуватися. Є дві версії появи Набридливої Собаки при такому разі:

  1. При відкритті гри, негайно починає грати музика, поки Набридлива Собака біжить в середині екрану нескінченну кількість часу. Музика може змінювати тональність при перезапуску гри.
  2. Інша музика, більше схожа на колискову, грає і Набридлива Собака спить у середині екрана.

Ці помилки будуть з'являтися також при спробі увійти в неіснуючі кімнати.

Міст у лісі Сноудина[ред. | ред. код]

НабридСобака на мотузку.gif

На якомусь місці, протагоніст буде йти по довгому мосту, і зустріне Санса й Папіруса. Папірус готовий активувати його наступний пазл із кількома речами, спрямованими на гравця з різних напрямків - одна із подібних "зброй" і є Набридлива Собака, звисаюча на мотузці, перев'язаній навколо її тіла.

Битва з Папірусом[ред. | ред. код]

Із кісткою від Папайруса

Набридлива Собака з'являється під час "спеціальної атаки" Папіруса, жуючи одну з його "кісток". Після того як Папірус сердиться на Набридливу Собаку, вона йде, несучи за собою кістка. Вона з'являється знову, під час виконання Папірусом звичайної атаки.

Будинок Папіруса і Санса[ред. | ред. код]

З черговою кісткою

Якщо гравець взаємодіє з раковиною на кухні, Папірус прокоментує, як він має піднести раковину, щоб вмістити більше кісток у ящик під нею. Після чого кабінет відкривається, і всередині нього Набридлива Собака жує одну з кісток Папіруса, після чого забирається з дому.

Третій бій з Меттатоном[ред. | ред. код]

Набридлива Собака з'являється під час третього бою з Меттатоном в якості однієї з «бомб», які гравцеві потрібно знешкодити. При перевірці буде написано що собака "блаженственно не підозрює про наслідки". Коли знешкоджено, з'явиться напис "Собаку знешкоджено!" замість "Бомбу знешкоджено!".

Кімната з піаніно[ред. | ред. код]

Набридлива Собака з'являється після завершення загадки з піаніно. Якщо зіграти правильні ноти, відкриється кімната з Артефактом. Як тільки протагоніст входить в кімнату, в його інвентарі з'являється Набридлива Собака. При спробі схопити артефакт (маючи в інвентарі Набридливу Собаку), з'являється повідомлення "ви носіть занадто багато собак". Використання/випускання Набридливої Собаки викликає її появу поряд з протагоністом. Після цього Набридлива Собака біжить до Легендарного Артефакту і поглинає його. Собака тікає за межі кімнати і потім, з екрану. Собаче Спадок залишається в інвентарі.

Якщо зателефонувати Торіель з собакою в інвентарі, телефон Ториэль задзвонить у гравця в інвентарі. Це відбудеться навіть якщо гравець не дзвонив Ториель для допомоги з пазлом у Руїнах, що призводить до діалогу, в результаті якого Набридлива Собака краде телефон Ториэль.

Покласти Набридливу Собаку в коробку неможливо, так як це викличе текст "Коробка забита шерстю собаки" і при виході з кімнати вона зникне, поки не ввійдеш знову. Хоча собака може перебувати в інвентарі тільки в кімнаті з Артефактом і кімнаті з піаніно, редагування ігрових файлів дозволяє її знаходження в інвентарі в будь-якій локації.

Якщо ж так зробити, Набридливу Собаку можна продати Темми за 999G, якщо ж відмовити йому у продажі, ціна зросте до 1251G. Набридлива Собака є найціннішим предметом у грі.

Якщо використовувати або випустити собаку за межами кімнату з Артефактом, собака зникне і нічого не станеться.

Хардмод[ред. | ред. код]

Наприкінці битви з Ториэль в Хардмоде приходить Набридлива Собака, оголошуючи кінець Хардмода, на превеликий невдоволенню Ториэль. Коли собака каже, її текст рухається з ефектом хвилі.

  • Набридлива Собака: Це кінець хардмода.
  • Ториэль: Е, ти закінчиш це ЗАРАЗ? На такому драматичному моменті?
  • Набридлива Собака: Це складна частина. Не кулі. Але прийняття того, що це все скінчено...
  • Ториэль: Але ще БУДЕ, чи не так?
  • Набридлива Собака: Може. Я... ВАЖКО відповісти. Гей! Хіба ти не повинна вмирати або щось на зразок того?
  • Ториэль: Ну. Який тепер сенс?
  • Набридлива Собака: Що ж ти будеш робити замість цього...?
  • Ториэль: Хммм. Напевно, спечу інший пиріг. Останній трохи підгорів.
  • Набридлива Собака: Я думаю, що він був нічого. Теоретично. Не те що б я з'їв його цілком, поки ви тут боролися.
  • [Ториэль йде, розсерджена]
  • Набридлива Собака: Гей! Гей! Можна трохи пирога!
  • Ториэль: Ти збираєшся з'їсти його весь...
  • Набридлива Собака: Я можу допомогтииии!!
  • Ториэль: Спати на підлозі - не допомога.
  • Набридлива Собака: Я не сплю, я підбадьорюю тебе у своєму сні!!.. О, ти все ще тут? Хіба ти не можеш зайнятися чим-небудь іншим?
  • [Набридлива Собака йде з екрану]
  • [Звуки року і написи з'являються на логотипі Undertale:]
    • ХАРДМОД
    • Скоро...
    • Можливо,
    • ех, не сподівайся на це.
  • [З'являється Флауи]
  • Флауи: Ей. Що за затримка?! Хіба ти не повинна бути мертва зараз!? Я чекав у цій кімнаті... Хардмод...? О, тобі потрібно зняти це. Люди подумають що ти ДІЙСНО крута... НЕ! Чорт візьми, говорячи про спробу. ЖАВ. ДО. Ну так ти йдеш чи?..
  • Торіель (говорить з зовнішньої сторони екрану): Все скінчено.
  • Флауи: Хахаха! Я ЗНАВ це! Чому всі повинні бути такими поблажливими!?... Так що в ТЕБЕ за причина? Сидиш тут? Тобі зайнятися нічим?
  • Набридлива Собака: Я вже сказав.
  • [Флауи посміхається і йде під землю. Текст зникає]

Після чого гра перезапускається.

Шлях Пацифіста[ред. | ред. код]

Собака з'являється на екрані під текстом "КІНЕЦЬ" наприкінці гри. Незабаром вона засне. Вона не з'явиться, якщо до цього гравець пройшов Шлях Геноциду.

Другорядні зустрічі[ред. | ред. код]

Під час битв з будь собак в Сноудині, Набридлива Собака може з'явитися як частина атаки монстра.

  • Набридлива Собака з'являється в config'е джойстика, з об'єктом на голові, який змінюється залежно від пори року. У цей час відіграють Uwa!! треки.
  • Коли протагоніст проходить повз товстих дерев по льоду після останнього пазла в Сноудині, у нього на голові залишається сніг. Іноді він приймає форму Набридливої Собаки.
  • Гифтрот іноді прикрашений Набридливої Собакою.
  • Силует Набридливої Собаки можна побачити на радарі Папірусу під час побачення/проведення часу з ним.
  • Набридливу Собаку можна помітити на картині в рамці у магазині Теммі.
  • Якщо висувний ящик з кістками в будинку Андайн відкритий, собака буде там, і вона кліпне перш ніж закрити ящик.
  • Під час побачення з Альфис Набридливу Собаку можна помітити в купі сміття в лівому верхньому кутку.
  • Якщо зателефонувати Папірусу у ліфта L2 Хотленді, то він згадає собаку, яка вкрала його лазанью.
  • Під час випуску новин, будівля у формі собаки можна побачити прямо над Меттатоном.
  • При проходженні пазла з кольоровими плитками у Меттатона, якщо наступити на піраній багато разів поспіль, Набридлива Собака з'явиться у воді на короткий час.
  • C Набридливої Собакою можна взаємодіяти в крайній правій двері в східному коридорі готелю MTT Resort. Використовуючи Хот Доги...?, Собаче Спадщину, Собачий Салат, або інші собачі предмети, з'явиться унікальний діалог і буде отримано Тихий Щеня.
  • Якщо протагоніст вбиває всіх головних босів (Торіель, Папірус, Андайн і Меттатона) під час Нейтрального Шляху і більше нікого не вбивав, то під час кінцівки Санс подзвонить і скаже, що маленька біла собака захопила трон, і, раптово, життя для всіх монстрів стала спокійною.
  • Рідко, в кімнаті Санса, можна побачити Набридливу Собаку сплячої в торнадо зі сміття.
  • Сайт де можна погладити песика - [1]
Персонажі
Головні персонажі

ФлауїТоріельСансПапірус ПапайрусАндайнАльфісМеттатонАсґор ДрімурАзріель ДрімурФріскЧара

Вороги в Руїнах МанекенФроггитВимсанМолдсмэлЛуксВегетоидМигоспНапстаблук
Парсник (Хард Мод) ♥ Молдесса (Хард Мод) ♥ Мигоспель (Хард Мод)
Вороги в лісі Сноудина СноудрейкЧилдрейкАйс КапГифтротДогго
Догами і ДогарессаМалий песВеликий песДжерріГлайд
Вороги в Водоспаді АаронМолдбиггВошуаТеммиБожевільний МанекенШайрена
Вороги в Хотленді ВулкинЦундэрлетПіропМаффетКоролівські вартиТак Шкода
Вороги в Ядрі Фінальний ФроггитВимсалотАстигматизмМеджікЛицар Лицар
Вороги в Реальній лабораторії Амальгамети (МеморіхедЭндогиниПтах жнецьЛимонний хлібМати Сноудрейка)
Продавці Продавець відмінних вершківКрамар СноудинаГерсонКрамничка ТемміБретті і КеттіБургерпентс
Інші персонажі МонстреняткоНабридлива собакаЧовнярВісім людейСт. Д. Гастер